Біологія, 6 клас

Завдання за 23 квітня 2020 р. 
Тема "Макроскопічні гриби".
Опрацьовуємо §49 (читаємо, робимо короткий запис або схему).
Виконуємо завдання на ст.58 у друкованому зошиті.
УСПІХІВ! 😊

Завдання за 16 квітня 2020 р. 
Тема "Особливості будови грибів".
Опрацьовуємо §48 (читаємо, робимо короткий запис або схему).
Виконуємо завдання на ст.57 у друкованому зошиті.
УСПІХІВ! 😊
На допомогу:
1. https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg (дитяче, для повторення)
2. https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0 (цікаве, для старших; якщо звук не працює, включіть СУБТИТРИ)

Завдання за 13 квітня 2020 р. 
Тема "Поняття про гриби та особливості їх живлення".
Опрацьовуємо §47 (читаємо, робимо короткий запис або схему).
Виконуємо завдання на ст.56 у друкованому зошиті, а також
заповнюємо таблицю на ст.218 підручника.
УСПІХІВ! 😊

Завдання за 9 квітня 2020 р. 
Самостійна робота за темою"Різноманітність рослин".
Виконуємо тест:  Самостійна робота "Різноманітність рослин"
НЕ ПОСПІШАЙТЕ! Робіть вдумливо.
УСПІХІВ! 😊
Завдання за 9 квітня 2020 р. 
Навчальний проект "Значення рослин для природи і для людини".
Потрібно описати, яку роль відіграють рослини у природі і яке їх значення для людини.
Це може бути опис словами у зошиті, або схема, або малюнок з підписами – як вам веселіше, так і робіть. J
УСПІХІВ! 😊

Завдання за 6 квітня 2020 р. 
Навчальний проект „Родини Покритонасінних рослин“.
Потрібно обрати одну із родин Квіткових рослин і описати її у зошиті.
Родини на вибір: Злакові, Бобові, Лілійні, Айстрові, Пасльонові, Цибулеві, Айстрові, Капустяні.
План опису: 1) Назва.
 2) Опис основних ознак рослин із цієї родини (будова листка і квітки, тип плода і суцвіття тощо). 
3) Представники - рослини із цієї родини. 
4) Використання людиною рослин з цієї родини
На допомогу – табличка із короткою характеристикою родин (передаю поштою).
Табличку вклеїти у зошит.
УСПІХІВ! 😊
Домашнє завдання: ПОВТОРИТИ §38-46, бо на наступному уроці - самостійна тематична робота за темою "Різноманітність рослин".
На допомогу:
1. https://www.youtube.com/watch?v=7xO-p0iug3g
2. https://www.youtube.com/watch?v=xD6voG0I_10
3. https://www.youtube.com/watch?v=ac9uBPeOjvM (для зразка)
4. https://www.youtube.com/watch?v=Wu81zKafhzw (для зразка)
5.  https://www.youtube.com/watch?v=V5yjrMnvFdg (для зразка)

Завдання за 2 квітня 2020 р. 
Тема "Рослинні угруповання".
Опрацьовуємо параграф 46 - читаємо, робимо короткий запис або схему.
Виконуємо завдання у друкованому зошиті на ст.51.
Виконуємо тест за посиланням:
Проходимо тест: Рослинні угруповання
УСПІХІВ! 😊
На допомогу:
1.  https://www.youtube.com/watch?v=6mXm9tEFeEI
2. https://www.youtube.com/watch?v=AZEKAFCpSQw
3. https://www.youtube.com/watch?v=GTfrTsUd7U0

Завдання за 19 березня 2020 р. 
Тема "Екологічні групи і життєві форми рослин".
Опрацьовуємо параграф 45 - читаємо, робимо короткий запис або схему.
Виконуємо завдання у друкованому зошиті на ст.49-50.
Виконуємо тест за посиланням:
Проходимо тест: Екологічні групи рослин і їх життєві форми
УСПІХІВ! 😊
На допомогу:
1. https://www.youtube.com/watch?v=6mXm9tEFeEI
2. https://www.youtube.com/watch?v=SrlEt2AbSQc
3. https://www.youtube.com/watch?v=l9fS2c7SEDA
4. https://www.youtube.com/watch?v=AZEKAFCpSQw

Завдання за 16 березня 2020 р. 
Тема "Принципи біологічної систематики і різноманітність Покритонасінних".
Опрацьовуємо параграф 44 - читаємо, робимо короткий запис або схему.
Виконуємо завдання у друкованому зошиті на ст.48.
УСПІХІВ! 😊

Завдання за 12 березня 2020 р. 
Тема "Покритонасінні (Квіткові). Дводольні і Однодольні".
Опрацьовуємо параграф 43 - читаємо, робимо короткий запис або схему.
Виконуємо завдання у друкованому зошиті на ст.47.
Виконуємо тести на картках, які я передала.
УСПІХІВ! 😊

Немає коментарів:

Дописати коментар